دوباره میسازمت وطن٬

من ایرانیم و عاشق وطنم٬
عاشق خاکی که رد پای مزدوران داخلی و خارجی بران نقش نهاده وتا لحظه ای که ایرانم دوباره قامت نبندد٬خاموش نخواهم نشست.
در حال حاضر وطن من شده یک قرنتینه که در ان٬صدا٬نفس٬زن٬مردو بچه ها را قلم میکنندوهم اکنون۳۲سال است که وطنم دیگر بوی گل نمیدهد وتنها پر شده ازافرادی که بالبهای سرخ فقط چرند مگویند.
وطنمان شده فقط و فقط٬یک داستان تلخ که روزی ۱۰۰

دفعه باید ان را بخوانیم.
وطن من شده است روزهای غم انگیز٬
که اگر خوب نگاه کنیم٬از روزهای قشنگش یک نصف صفحه هم دیگر باقی نمانده٬
وطن ما شده بازیچه کسانی که با ابروی ما جلوی تریبون بازی میکنند وانگار
نه انگار که نماینده مردم هستند.
وطنمان انقدر کوچک شده که عربان ملخ خور هم دیگر برای ماابغوره می گیرند و به خوداجازه میدهند خلیج همیشه فارس را٬ به خلیج عرب تغییر دهند٬انقدر نمایندگان بی شخصیت شده اند که گوجه فرنگی به سوی انان پرتاب میکنند.ای کاش لال وکر و کور بودم
سخن زیاد و مجال سخن کم٬در اخر وطنم را اگر دیدید از طرف من ببوسیدش.
شب نوشته مجتبی سلیمانی فر

پاسخی بگذارید

